آیا قهوه مفید برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه است

جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

آیا قهوه مفید برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه است

 

آیا قهوه مفید برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه است

قهوه نه تنها شما را تشجیع کردن، هنگامی که شما خواب آلود هستند، اما همچنین باعث تغییرات در وضعیت سلامت خود را. آیا قهوه برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه مفید است؟ آن سخت است برای پیدا کردن یک "بله" یا "نه" پاسخ. لطفا برای خواندن و پیدا کردن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

آیا قهوه برای نقرس مبتلا به نارسایی کلیه مفید است؟

قهوه برای بیمار مبتلا به نقرس تنها پیشنهاد برای آن کمک می کند تا به کاهش سطوح اسید اوریک در خون در حالی که این نوشیدنی به عنوان یک انتخاب بد برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد التهاب و فشار خون را اعتقاد بر این است. در نتیجه، برای این سوال، ما حتی قادر پاسخ خشن به شما می دهد، برای ما هیچ درک درستی در مورد وضعیت پزشکی فردی شما. اگر شما می خواهید برای دریافت پاسخ شخصی در مورد اینکه آیا شما می توانید قهوه و نوشیدن چند فنجان شما می توانید هر روز را، شما می توانید اطلاعات اولیه پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com آدرس یک ایمیل ارسال کنید. بهتر است، اگر شما می توانید نام، سن، جنس و بیماری سابقه خانوادگی خود را ارائه دهد.

قهوه و نقرس

نقرس یک اختلال خود ایمنی است که باعث التهاب در مفاصل پاها، پاها، دست ها و غیره اسلحه در شرایط عادی، بدن شکستن پورین و اسید اوریک در خون و کلیه اسید اوریک بیش از حد از طریق ادرار حذف می باشد.

با این حال، در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه شکست خورده نمی تواند عمل به اندازه کافی، که منجر به ایجاد اسید اوریک در خون است. هنگامی که بیش از حد رسوبات اسید اوریک در مفاصل، آن را تولید کریستالهای اورات در اینجا، باعث درد مفاصل.

قهوه کمک به کاهش سطوح اسید اوریک در خون است، که به بیماران مبتلا به نقرس پیشنهاد شده است. با این حال، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه، آن است که یک سوال آسان پاسخ داده که آیا قهوه انتخاب خوبی است.

قهوه و نارسایی کلیه

قهوه حاوی یک ماده شناخته شده به عنوان کافئین، که می تواند جریان خون را تحریک. به عنوان یک نتیجه، آن را به افزایش فشار خون و افزایش بار به کلیه ها آسیب دیده خود را. مصرف کافئین نیز با افزایش دفع کلسیم در ادرار به تشکیل سنگ های کلیوی مرتبط است.

همه در همه، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک شخص که از هر دو نقرس و نارسایی کلیه رنج می برند، شما باید پزشک خود را در مرحله اول قبل از قهوه شما انتخاب می کنید مشورت کنید. خبر خوب این است که نوشیدنی های خاص و چای گیاهی می تواند یک گزینه جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه متورم. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر ایمیل به kidneyask@hotmail.com ترک و یا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.